Saturday, February 18, 2012

Bersyukur padaMu Ya Allah..

Assalamualaikum puhhh puhhh..banyaknya habuk setelah hampir berkurun meninggal blog nie..the reason is BUSY...tu jer lah alasan saya..maklumlah sebagai pejalar ehh pelajar banyak sangat tanggungjawab..tapi alhamdulillah 1 semester sebagai pelajar master telah pun berlalu..tinggal lagi beberapa sem jer untuk kakiku melangkah ke alam pekerjaan..ok sangat tidak sabar..nak kumpul duit banyak-banyak..beli rumah..kereta..melancong tak masuk shopping lagi hehehe..ok la saya tak nak la cakap banyak since banyak benda yang tertinggal kat blog nie..jum kita tengok sekilas pandang pic konvo saya dan sekaligus pic terbaru saya walaupun tak penting..tapi penting jugaklah untuk kenangan saya nanti hahaha..mari sama-sama kita saksikan!

Aikkk pelik KENAPA picture nie jadi macam nie? ok malas upload dah..im down!


BUBYE

No comments:

Post a Comment